راز معده درد که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

حداقل 50 درصد از جمعیت جهان دارای هلیکوباکتر پیلوری، سویه باکتری که باعث گاستریت می شود، در دستگاه گوارش خود هستند. در واقع این بیماری از سگ به انسان و یا از سگ به حیوانات دیگر سرایت پیدا نخواهد کرد. 3 قاشق چایخوری از این روغن ها را در روز میل کنید. اگر بیماری سلیاک را برای شما تشخیص داده اند، باید گلوتن را از رژیم غذایی خود حذف کنید. برای فرونشاندن حالت تهوع در کودک باید والدین با استفاده از انگشتان وسط و اشاره برای فشار دادن شیار بین دو تاندون بزرگ در داخل مچ دست کودک که از کف دست شروع میشود استفاده شود. بابونه از قدیم الایام برای انواع مشکلات روده از جمله گاز و نفخ، سوء هاضمه، اسهال، حالت تهوع و استفراغ استفاده شده است. از قدیم برای درمان امراض به سراغ زنجبیل می رفتند این گیاه دارویی حاوی موادی است به اسم جینجرول و شوگاول که به آرام سازی عضلاتی که روده هارا دربرگرفته کمک می کنند و انقباض های معده را کم می کند زنجبیل به عنوان یک ضد التهاب طبیعی عمل کرده و مکمل های زیادی دارد اما بهترین حالت استفاده از خود گیاه زنجبیل بصورت طبیعی است.

این موسیلاژ برای درمان ورم معده مفید است زیرا مخاط معده تحریک شده و ملتهب را تسکین می دهد. این آب میوه همچنین دارای اثر پاکسازی معده و روده است. همچنین اثرات ضد میکروبی در بدن دارد. خواص ضد باکتریایی و ضدالتهابی دانه های زیره می تواند به کاهش علائم گاستریت و همچنین به بهبودی این بیماری کمک کند. زردچوبه حاوی کورکومین، یک پلی فنول ضد التهاب، ضد قارچ و ضد باکتری است که مخاط معده را تسکین می دهد و باعث کاهش تحریک در دستگاه گوارش می شود. • انجیر خشک میوهای ضد التهاب: از قدیم مصرف مواد غذایی با طبع گرم وتر یا گرم و خشک را برای کاهش علائم بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی مفید میدانستند. گاستریت خودایمنی در افراد مبتلا به سایر اختلالات خودایمنی از جمله بیماری هاشیموتو و دیابت نوع 1 شایع تر است. دلپیچهای که پس از خوردن غذا ایجاد میشود ممکن است به این دلیل باشد که فرد پس از مدت زیادی که غذا نخورده حجم زیادی از غذا را وارد معده خود کند که در این صورت تغییر زیادی در مقدار اسید معده ایجاد میشود. این واکنش میتواند سد محافظ معده را فرسوده کند. یک روغن ناپایدار که میتواند ترشح آنزیمهای گوارشی را افزایش دهد، همچنین برای کاهش التهاب مفید است و درد ناشی از آن را تسکین میدهد.

شیرین بیان، به ویژه ریشه آن، همچنین از پوشش داخلی معده محافظت می کند و با تثبیت اسیدهای معده، احتمال ابتلا به زخم معده را کاهش می دهد. همچنین پوشش معده و روده را از آسیب و زخم بهبود می بخشد و از آن محافظت می کند. کلم حاوی فاکتور بهبود زخم معروف به ویتامین U است که می تواند پوشش معده را بهبود بخشد و ظرف چند روز از شر گاستریت خلاص شود. اگر به این مسئله توجهی نداشته باشید ریسک زخم یا خونریزی معده بسیار بالا خواهد رفت. در پاسخ باید گفت این مورد بهشدت بیماری و علائم آن بستگی دارد. در صورت مشاهده این موارد باید به سرعت به دامپزشک مراجعه کرد. میزان مصرف این ویتامین باید با مشورت پزشک تعیین شود. اجتناب از مصرف غذاها و نوشیدنی های محرک علائم به افراد در مدیریت این بیماری کمک می کند. برای سلولیت، سندرم قبل از قاعدگی و همچنین یائسگی، 20 قطره را در 1 اونس روغن حامل و ماساژ روی بدن ترکیب کنید. اگر از ورم معده رنج می برید، این میوه را مصرف کنید زیرا ماهیت قلیایی دارد و می تواند با افزایش سطح اسید در معده مقابله کند.

یک بار در روز می توانید از این مخلوط استفاده کنید. می توانید ۳ فنجان از این چای را میل کنید تا تاثیر بیشتری مشاهده نمایید. می توانید میوه های تازه غیر اسیدی مانند موز، گلابی و سیب را اضافه کنید. اگر گیاه دارویی را پیدا نکردید، می توانید رزماری را به صورت کپسول یا تنتور مصرف کنید.دو فنجان چای رزماری در روز برای ورم معده توصیه می شود. روغن نارگیل را مصرف نکنید مگر اینکه مطمئن باشید به آن حساسیت ندارید. کلم را به اندازه کافی به قطعات بزرگ برش دهید تا از آبمیوه گیری عبور کند. تحقیقات فواید مصرف سیر از جمله کاهش سرطان دستگاه گوارش را نشان می دهد. چای سبز حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که اثر محافظتی روی پوشش معده دارد و علائم گاستریت را کاهش می دهد. این ماده با کاهش اختلالات گوارشی، معده درد را بهبود میبخشد. بهطور مثال برای رفع اسهال میتوانید برنج را به همراه مقداری ماست میل کنید، این کار را ۲۴ تا ۴۸ ساعت ادامه دهید. این به بدن کمک می کند تا بهتر و سریعتر با عفونت مبارزه کند. دو نوع از شایع ترین عفونت های انگلی در دستگاه گوارش، ژیاردیازیس و کریپتوسپوریدیوزیس هستند. پروبیوتیک ها برای تسریع بهبود زخم معده شناخته شده اند و در عین حال به ریشه کنی هلیکوباکتر پیلوری، یکی از علل اصلی گاستریت نیز کمک می کنند.